Toate produsele vandute pe www.pmstore.ro li se ofera un certificat de garantie de 2 ani de la data achizitiei.
Daca se constata ca produsul are un defect in respectiva perioada sau nu functioneaza in parametri normali, se va proceda in modul urmator:
- se trimite email la contact@pmstore.ro specificand nr comenzi, defectul semnalat, date de contact
- in 24 ore veti fi contactat de echipa pmstore in vederea trimiteri produsului in service garantie.
- termenul de remediere a unui produs în garantiei poate sa dureze de la 5-30 zile lucratoare.
- daca produsul este ireparabil
a) se va acorda un produs nou daca mai este in stocul furnizorului/magazinului
b) se va acorda un produs echivalent cu acordul clientului
c) se va restitui pretul de achizitie a produsului in contul clientului
CONDIȚII GENERALE DE GARANȚIE
1. Condiții de garanție:
- Garanția se acordă doar clienților SC Pm Services Computers SRL, firma nefiind în nici un caz răspunzătoare în fata terților care achiziționează componente și echipamente comercializate de noi prin aceștia;
- Produsele identificate în acest certificat pe baza denumirii comerciale, a codului și a numărului unic de serie S/N, beneficiază de garanție în termenul specificat pentru fiecare în parte, termenul de garanție calculându-se de la data facturării fiecărui produs in parte.
- Plata transportului pentru produsele trimise în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea SC Pm Services Computers SRL
- Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.
- În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventual costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
- Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcuta în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord între vânzător și consumator, și fără nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
- SC Pm Services Computers SRL nu răspunde pentru pierderile de date cauzate de eventualele defecțiuni sau în perioada în care echipamentul se afla la sediul firmei noastre
- Nu răspundem de eventualele probleme de compatibilitate cu subansamble achiziționate de la alte firme
- Recepția in vederea acordării garanției se face la momentul in care produsul a ajuns la sediul furnizorului sau în service-ul autorizat de producător
2. Situații care pot duce la pierderea garanției:
- Ruperea sigiliilor sau deteriorarea lor, precum și a etichetelor aplicate pe echipamente;
Instalarea necorespunzătoare: conectarea la priza fără împământare, conectarea perifericelor in timp ce echipamentele sunt sub tensiune, nerespectarea instrucțiunilor de instalare sau a cerințelor de sistem date de producător;
- Intervenții asupra echipamentelor efectuate de către personal neautorizat de către SC Pm Services Computers SRL;
- Modificarea sau completarea datelor din certificatul de garanție de către personal neautorizat. Orice modificare făcuta de furnizor trebuie sa fie însoțita de ștampila;
- Utilizarea produsului în aplicații ce necesita performante și calități, altele decât cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau în afara specificațiilor sale tehnice.
Nu se acorda garanție:
- componentelor care prezinta următoarele defecte fizice : cu urme de arsuri, spărturi, ciobituri, fisuri, crăpături, defecte mecanice cauzate de șocuri sau orice fel de lovitura, manipulare necorespunzătoare;
- pentru părți componente lipsa;
- pentru îndoituri - altele decât cele cauzate de ambalare;
- pentru utilizarea în condiții improprii a echipamentelor (umiditate excesiva, căldura excesiva, cu urme de coroziune, lichid sau alte corpuri străine pătrunse în interior.
- pentru defecțiuni cauzate de transport.
- pentru produse folosite cu alte accesorii sau consumabile decât cele originale:
3. Obligațiile beneficiarului:
- Pentru a putea beneficia de garanție, este obligatorie prezentarea facturii/bonului fiscal și a certificatului de garanție. Produsul va fi însoțit de toate accesoriile cu care s-a achiziționat și livrat.
- Beneficiarul este obligat: sa păstreze documentația și accesoriile primite odată cu echipamentele (CD-uri, manuale, cabluri) și sa respecte instrucțiunile de utilizare a echipamentelor conform indicațiilor tehnice date de furnizor.
- Beneficiarul este obligat sa păstreze intacte sigiliile si etichetele aplicate pe echipamente:
- Alimentarea echipamentelor se face doar de la prize cu împământare;
- Vor fi folosite numai elemente de cablaj originale ale echipamentelor. Nerespectarea acestor obligații de mai sus duce la pierderea garanției.
4. Obligațiile furnizorului:
- Asigurarea de service în perioada de garanție pentru echipamente cumpărate de la SC Pm Services Computers SRL în zilele lucrătoare, in timpul programului de lucru
- Daca un echipament nu poate fi reparat sau înlocuit in termen de 48 de ore, termenul de garanție se va prelungi cu perioada cat echipamentul se afla la sediul firmei SC Pm Services Computers pentru reparații;
- Produsele defectate în termenul de garanție, atunci când nu pot fi reparate sau când durata de nefuncționare din cauza deficientelor apărute în termenul de garanție depășește 10% din termenul de garanție, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.